loading...
روابط عمومي سبك پرفكت كاراته استان خراسان رضوي
محمدجواد بنده قرائي بازدید : 38 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

كاراته چه سالي به كاشمرآمده

باسلام تحيات

همواره در عرصه ورزش و خصوصا ورزشهای رزمی افرادی هستند که نامشان از یادها فراموش نمی شود و به نیکی از آنها یاد می شود ، مهم نیست شما در چه دایره ای از معروفیت و شهرت قرار دارید ، مهم نیست در یک باشگاه کوچک تمرین می کنید یا در سطح مسابقات کشوری یا جهانی شناخته شده اید ! مهم این است که در این دایره افرادی که با شما تمرین می کنند یا با شما برخورد دارند قبل از اینکه از مهارت ورزشی و هنر رزم و توانایی رزمی شما آگاه شوند از منش و رفتار و متانت شما پی به جلوه ای ناپیدا از فعالیت شما ببرند .
شیهان محمد یاری پدر وبنیانگذار کیوکشین کاراته  کاشمر وخلیل آبادو بردسکن ** ریاست سبک سوپر ساباکی کای کان دو  و سبک پرفکت کاراته در استان خراسان رضوی یکی از افرادی است که توان خود را نه تنها در پیشرفت و تربیت نیروی رزمی کار جوان کاشمر مصروف داشته است بلکه تلاش نموده با سرمشق قرار دادن حضرت علی (ع) اسوه پهلوانی  و رسیدن به کمال در این مسیر، نگین هایی از اخلاق پهلوانی از جمله مروت ، جوانمردی ، تواضع ، خشوع ، راستگویی ، مهربانی را سرلوحه کار خود قرار دهد . وی به عنوان یک پیشکسوت توانسته است پشتوانه موثری برای این رشته  ورزشی  رزمی (کاراته ) در شهرستانهای کاشمرو خلیل آبادوبردسکن  باشد.
امیدوارم باهمت همه جانبه تمام افراد جامعه و به ويژه خانواده ها فرهنگ پهلوانی گسترش یافته و اخلاق پهلوانی و مردانگی از ابتدای کودکی، دوران دبستان و نوجوانی در افراد نهادینه شود تا قدردان عزیزانی باشیم که عمر خود را در راه خدمت به مردم صرف می نمایند.
همگان واقفیم یکی از سنت های ایرانی قدرشناسی و خضوع و احترام به پیشکسوت در ورزش پهلوانی و قهرمانی است . 
محمدجواد بنده قرائي بازدید : 4 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

بنانگذار پرفكت كاراته ايران (كانچو  ابوالفضل عسكريان )

باسلام و تحيات

ابوالفضل عسكريان در سي ام فروردين ماه سال 1337در شهر تهران، محله سنگلج (خيابان پانزده خرداد و پارک شهر فعلي) درخانواده اي متوسط بدنيا آمد، تحصيلات ابتدائي و دو سال از دوران متوسطه را در تهران گذراند و سپس با انتقال پدر بدليل ماموریت شغلي در سال 1352 به شهرستان خرمشهر، ادامه دوران تحصيل را در آن شهر گذراند، تا سال 1357 آغاز اعتراضات و اعتصابات مردمي در آن شهر زندگي كرد.
در طي اين مدت ورزشهاي مختلف از جمله: فوتبال ، واليبال ، بسكتبال و همچنين هنرهاي رزمي مانند كاراته (كان ذن ريو ، شوتوكان )، كونگ فو و مدت خيلي كوتاهي نيز تكواندو مشغول و نزد اساتيد مختلف به يادگيري اين فنون پرداخته است.
پس از پيروزي انقلاب و به ثمر نشستن نهال انقلاب به تهران بازگشته و بدلايل مختلف از صحنه هاي ورزش دور بوده است ، پس از تجاوز رژيم عراق به ايران و آغاز جنگ تحميلي، ضمن همكاري تبلیغی با جبهه هاي نبرد به تحصيل نيز ادامه داده و موفق به دريافت مدرك تحصيلي ديپلم متوسطه گرديد.
پس از مدتي مجددا به رشته كاراته و فراگيري آن در باشگاههاي گوناگون ادامه داد ، در سال1360 پس از آشنائي با رشته كيوكوشين كاراته در باشگاه شيرزاد ، ( مكتب كاراته شيرزاد) كاراته را به صورت حرفه اي آغاز و پس از چهار سال تمرين سخت و تحمل فشار زياد موفق به دريافت كمربند سياه (دان 1) گرديد.
پس از دريافت كمربند سياه براي ترويج و آموزش اين رشته به شهرستان ابهر واقع در استان زنجان رفته و اولين باشگاه خود را در آن شهرستان پايه گذاري نموده و بعنوان بنيانگذار كاراته در آن شهرستان شناخته شده است (سال 1365).
پس از چهار سال به دلايل گوناگون مجبور به ترك شهرستان ابهر شده و به تنكابن (شهسوار) در استان مازندران در كنار سواحل زيباي دریای خزر نقل مكان نموده، در آنجا نيز به امر آموزش و مربيگري جوانان آن خطه پرداخت .
در سال 1366 موفق به اخذ كمربند سياه دان 2 از دست شيهان يوسف شيرزاد گشته و در همان سال در مسابقات قهرماني كشور سبك كيوكوشين به مقام سوم كشور در رشته هاي كوميته و كاتا گرديد.
در سال 1369 در آزمون دان3 شركت و به دريافت كمر بند سياه دان3 نائل گرديده و با اشتياق و ميل بيشتري نسبت به سابق به كار خود ادامه داد .
در سال 1373 با بنيانگذاري سبك جديد شين ذن كاراته به وسيله استادشان كانچو يوسف شيرزاد همراه ايشان بوده و با دريافت دان چهار براي معرفي و بسط و گسترش اين سبك در سال 1374 عازم كشور روماني گرديده و به مدت سه سال در آن كشور اقامت نمود و سفرهائي هم به كشورهاي تركيه و بلغارستان داشته است، ايشان را در كشور روماني بعنوان پايه گذار سبك شين ذن كاراته ميشناسند.
 در سال 1377 پس از بازگشت به ميهن عزيزمان ايران به بستن كمر بند سياه دان5 مفتخر گرديده اما به علت گرفتاريها و ناملايمات روزگار مجبور به محدود نمودن تمرينات شده و فقط به امور شاگردان در استانها و شهرستانها ( تهران ، مازندران ، زنجان و ) ميپرداخته اند. پس از شروع فعاليت مجدد كانچو يوسف شيرزاد با عنوان رئيس سبك شين ذن كاراته در ايران ايشان نيز به صحنه باز گشته و با كسب درجه دان6 بعنوان يكي از نمايندگان اين انجمن در ایران به فعاليت پرداخت.
لازم به ذكر است ، شاگردان و مربيان تحت پوشش ايشان هم اكنون در استانها و شهرستانهاي مختلف مشغول تدريس ميباشند ، از جمله در استانهاي (تهران ، زنجان ، مازندران ، همدان ، هرمزگان ، کرمان ، خوزستان ، مركزي ، لرستان و………)
همانطور كه همه عزيزان رزمي كار كمابيش اطلاع دارند دليل تعدد سبكهاي مختلف ورزشهاي رزمي طرز تفكر، بينش و درك فلسفي هر استاد و بنيانگذار يك سبك نسبت به ورزشهاي رزمي ميباشد وگرنه به همه آنها كاراته ، كونگفو ، جودو، تكواندو و يا ... اطلاق گشته و هر رشته اصطلاحات مخصوص بخود دارد كه همگي كمابيش شبيه يكديگر ميباشد.
فراموش نکنیم، در يك خانواده وقتي فرزندان به سن رشد رسيدند هر كدام سعي مينمايند كه استقلال خود را بدست بياورند ، ابتدا از اسباب و اثاثيه خود شروع نموده سپس كمد لباس ، اتاق ، دوستان و در نهايت طرز تفكر و ديدگاهش نسبت به پيرامون و جامعه ، پس چنانچه فرزندي بنا به دلايلي (هر دليل كه باشد) اگر بخواهد طرز تفكر خود را ابراز نمايد، آیا بايد پدر جلوي او را بگیرد؟ خير، بلكه بايد حرف او شنیده شود و به وی كمك نماید، وگرنه چه پدر و چه فرزندي ؟
( ما اولين مهره اين زنجير نبوده و آخرين مهره آن نيز نخواهيم بود )
با اين توضيحات در بهار سال 1380 ابوالفضل عسكريان برنامه ريزي و پايه گذاري
سازمان بين المللي پرفكت كاراته
 
را آغاز و در زمستان سال 1383 سبك ( پرفكت كاراته ) را به هموطنان عزيز و دنياي ورزشهاي رزمي معرفي نمودند و در نهايت در سال 1384  نمايندگي اين سازمان با کسب مجوز از فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ايران با نام سبك پرفكت كاراته ايران فعاليت خود را آغاز نمود

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 222